Про зміну назви навчального предмета від 2015р.
Про затвердження переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників та порядку їх присвоєння Постанова КМУ № № 1109 від 23 грудня 2015 року
Метод. рекомендації для вивчення зарубіжної літератури 2016-2017
Методичні рекомендації для вивчення зарубіжної літератури 2017-2018
Методичні рекомендації для вивчення зарубіжної літератури 2019-2020
Методичні рекомендації щодо навчання виразного читання
Різновиди помилок
Вимоги до оцінювання контрольних творів
Визначаємо віршовий розмір
Енциклопедія педагогічних технологій
Типи уроків по класифікації В.А. Онищука
Професійний довідник вчителя літератури
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із зарубіжної літератури
Які права та обов’язки має класний керівник
Виступи на РМО:
2013р «Сутність поняття «професійна компетентність вчителя» в сучасній психолого-педагогічній науці»
2014р «Звіт про проходження курсів підвищення кваліфікації при ЗОІППО у І півріччі 2014 року»
2014р «Огляд нових інформаційних джерел з питань методики викладання російської мови та літератури»
2015р «Огляд нових інформаційних джерел з питань методики викладання російської мови та літератури»
2015р «Характеристика інформаційної та комунікативної компетентності вчителя»
2015р Fanfiction и его применение на уроках мировой литературы
2016р «Основні напрямки організації діяльності вчителя щодо вироблення вмінь у використанні ІКТ»
2016р Ч. Діккенс. «Різдвяна пісня у прозі». Подорож у часі і просторі. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
2017р «Блог як засіб освітньої діяльності вчителя словесника»
2017р "Створення та ведення власних блогів, сайтів як показник ІКТ компетентності вчителя. Освітній блог"
2017р «Огляд нових інформаційних джерел з питань методики викладання російської мови та літератури»
2017р «Використання хмарних технологій для організації дистанційного навчання на уроках та позакласній діяльності»
2018 Використання ІКТ та можливості Інтернет для саморозвитку старших школярів
2018 Буктрейлер як сучасний інструмент учителя літератури
Комментариев нет:
Отправить комментарий